اعلام برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان مدارس در فارس
کد خبر: 4005499
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

اعلام برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان مدارس در فارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در تشریح برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان مدارس در این استان از اجرای برنامه‌های مختلفی خبر داد که هر کدام از روزهای این هفته با نام‌هایی از قبیل جهت تعالی و تحکیم خانواده، مدیریت جسم و روان در شرایط کرونا و غیره نامگذاری شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، سهیلا صبوری، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس امروز، 24 مهرماه گفت: در سال تحصیلی 1401-1400 هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار همراهی اولیا، همکاری مربیان با تأکید بر همدلی بیشتر در اجرای فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مدارس و همچنین آماده‌سازی و اقناع خانواده‌ها در دوران پساکرونا برای آموزش حضوری دانش‌آموزان از 24 تا 30 مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به نیاز به هم‌فکری و همراهی بیشتر والدین در امر آموزش حضوری، مجازی یا ترکیبی انتخابات انجمن مدارس زودتر از قبل برگزار شد و اولیای دانش‌آموزان در قالب کارگروه‌های تخصصی که بر اساس ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین تشکیل شده است به کمک عوامل اجرایی مدارس می‌پردازند .

صبوری با تشریح روزشمار هفته پیوند اولیا و مربیان در سال تحصیلی جاری گفت: شنبه، 24 مهر روز اولیا و مربیان، بازگشت به مدرسه؛ یکشنبه، 25 مهر روز اولیا و مربیان، تعالی و تحکیم خانواده؛ دوشنبه، 26 مهر روز اولیا و مربیان، مدیریت جسم و روان در شرایط کرونا نامیده شده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس ادامه داد: همچنین سه‌‌شنبه، 27 مهر روز اولیا و مربیان، هم‌سویی و وحدت؛ چهارشنبه، 28 مهر روز اولیا و مربیان، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها؛ پنج‌شنبه، 29 مهر روز اولیا و مربیان، رسانه‌ها و فناوری‌های ارتباطی و جمعه، 30 مهر روز اولیا و مربیان، اخلاق و معنویت نام دارد.

برگزاری وبینارهای روزانه استانی با موضوع روزشمارهای هفته انجمن اولیا و مربیان، با حضور متخصصین و مدرسان علمی برای اولیا و مربیان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با موضوع پیوند خانه و مدرسه در سطح استان و انتخاب برترین آثار و حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان در فارس است.

وی اظهار کرد: در سال جاری با برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از 7 هزار و ششصد مدرسه در فارس بیش از 38 هزار نفر از اولیا دانش‌آموزان فارس به عنوان نمایندگان انجمن در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha