جشنواره‌های بین‌المللی فیلم «صلح و سفیران صلح» به زودی آغاز به کار می‌کند
کد خبر: 4005403
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

جشنواره‌های بین‌المللی فیلم «صلح و سفیران صلح» به زودی آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی سفیران با اعلام اینکه جشنواره‌های بین‌المللی فیلم «صلح و سفیران صلح» پس از دریافت مجوزهای قانونی به زودی آغاز به کار می‌کند از مخابره صدای صلح و دوستی ایرانیان به دنیا خبر داد.

جشنواره‌های بین‌المللی فیلم «صلح و سفیران صلح» به زودی آغاز به کار می‌کندبه گزارش ایکنا؛‌ در نشست خبری جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «صلح و سفیران صلح» که امروز در موسسه بین المللی سفیران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ابراهیم صنوبر، مدیرعامل این مؤسسه و مجتبی بیطرفان، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی فیلمسازی «بیطرف فیلم» از آغاز به کار جشنواره‌های بین‌المللی فیلم صلح و سفیران صلح در آینده‌ای نزدیک خبر داده شد.
صنوبر با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری فی مابین مؤسسه بین‌المللی سفیران صلح و مؤسسه فرهنگی فیلمسازی بیطرف فیلم منعقد شده است، هدف از برگزاری این جشنواره را شادی و صلح برای تمام جهانیان اعلام کرد.
پدر صلح ایران با بیان اینکه زنگ صلح در این رویداد به صدا درخواهد آمد، گفت: ما به دنبال شادی و صلح برای زندگی کردن در تمام دنیا هستیم، جهانی بدون خشم، بدون جنگ، صلحی بدون مرز و بدون همه کاستی‌ها که حق زندگی انسانهاست.
وی با اشاره به اینکه ما به نمایندگی از ایران صدای صلح و دوستی در جهان می‌‎شویم، افزود: با برگزاری این جشنواره‌ها صدای صلح و دوستی خود و ایرانیان را به گوش جهانیان مخابره خواهیم کرد.
در این نشست همچنین مدیرعامل مؤسسه فرهنگی فیلمسازی بیطرف این تفاهم‌نامه را گام مثبتی برای بسترسازی صلح جهانی اعلام و افزود: ایران اسلامی هیچگاه در پی جنگ نبوده و همواره در راه صلح و دوستی گام برداشته است.
مجتبی بیطرفان تصریح کرد: به زودی پس از گذراندن مراحل قانونی جشنواره از کلیه فیلمسازان ایران و جهان که با محوریت صلح و دوستی تولیداتی را داشته‌اند دعوت به حضور در این جشنواره خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: امید داریم با بهره‌مندی از هنر همکارانی که در بخش‌های نویسندگی، فیلمسازی، عکاسی، طراحی و تولید محتوا فعالیت دارند از طریق این جشنواره‌ها پیام صلح و دوستی ایرانیان را بیش از گذشته به گوش جهانیان برسانیم.

همچنین، بیش از این مجتبی بیطرفان به عنوان دبیر کمیته هنری مؤسسه بین‌المللی سفیران صلح انتخاب شده بود.
انتهای پیام
captcha