تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در فارس
کد خبر: 4005402
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «هدهد» در فارس

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تمدید مهلت نام‌نویسی در این رویداد قرآنی تا پانزدهم آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مریم تقوا، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه بیست‌ و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه‌‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از تمدید مهلت نام‌نویسی در این رویداد قرآنی تا پانزدهم آبان سال جاری خبر داد.

وی افزود: بر این اساس علاقه‌مندان، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند در هر ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فنآوری، معارفی و هنری این جشنواره بزرگ قرآنی طبق زمان‌بندی تعیین‌شده نام‌نویسی و شرکت کنند.

تقوا ادامه داد: با توجه به این تمدید مهلت نام‌نویسی، برگزاری آزمون‌های بخش معارف به نهم آذر سال جاری موکول و ثبت اطلاعات و مشخصات نفرات برتر بخش آوایی و معارفی نیز تا پانزدهم آبان امسال تمدید شده است.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برگزاری آثار شرکت‌کنندگان در دو رشته ترجمه‌خوانی و آیین سخنوری از ارسال به صورت لوح فشرده صوتی mp۳ باید به صورت تصویری mp۴ تبدیل و انجام شود.

وی تصریح کرد: بیست ‌و ششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ‌های علوم پزشکی کشور با عنوان «هُدهُد» مانند گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار و در برخی رشته‌های گروه دانشجویان، در سطح ملی نیز اجرا می‌شود.

تقوا با دعوت از خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز برای حضور فعال در این بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد تا این دانشگاه باز هم افتخارآفرینی‌های قرآنی خود را تکرار کرده و برای هفتمین سال پیاپی، رتبه نخست این جشنواره معتبر را به دست آورد.

انتهای پیام
captcha