تاکید رئیسی بر رفع بیکاری و خشکسالی با احیای ظرفیت‌ها
کد خبر: 4004837
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
رئیس جمهوری وارد شیراز شد

تاکید رئیسی بر رفع بیکاری و خشکسالی با احیای ظرفیت‌ها

رئیس جمهوری کشورمان در رأس هیئتی صبح امروز به شیراز وارد شد و در بدو ورود به استفاده از طرفیت بالای جوانان بیکار تحصیلکرده و رفع خشکسالی در حد امکان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در رأس هیئتی صبح امروز، 22 مهرماه وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال مسئولان استان فارس قرار گرفت.

در این سفر یک روزه که جمعی از هیئت دولت رئیس جمهوری را همراهی خواهند کرد، برنامه‌های مختلفی نظیر دیدار با علما و نخبگان و چند بازدید سرزده در نظر گرفته شده است. همچنین در این سفر، برخی وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از رئیسی، به شهرستان‌های فارس سفر کرده و از نزدیک به مشکلات رسیدگی می‌کنند.

طبق اعلام محمد هادی، استاندار فارس به دلیل وجود شرایط کرونایی، برنامه سفر رئیس جمهوری به فارس بدون دیدار عمومی و منحصر به شیراز و اطراف آن خواهد بود و رئیس جمهوری پس از زیارت حرم‌های مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و سید علاءالدین الحسین (ع) در جلسه شورای اداری استان فارس شرکت خواهد کرد.

وی در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران گفت: سفر ما به استان‌ها حتما باید همراه با برنامه‌ریزی‌هایی در راستای رفع مشکلات و باز شدن گره‌هایی باشد که مردم‌ را رنج می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ طرح نسبت به مسائل استان فارس مطرح شده است، گفت: امیدواریم گام‌هایی که برداشته می‌شود به رفع مشکلات و افزایش اعتماد عمومی بیانجامد.

رئیسی با یادآوری اینکه قبل از سفر هیئتی اعزام شده و جلساتی در تهران تشکیل شده است، گفت: خشکسالی استان فارس از رنج‌های دولت و مردم است که به دنبال رفع آن تا اندازه‌ای که امکان دارد هستیم.

رئیس جمهوری بیان کرد: استان فارس پرظرفیت است، قطب صنعت و کشاورزی است، محور بسیاری از خدمات است و نسبت به بازرگانی و تجارت گام‌هایی برداشته شده است اما برای احیای ظرفیت‌ها باید گام‌های جدی برداشته شود.

وی همچنین گفت: آنچه که بیشتر رنج می‌دهد نیروی متراکم جوان تحصیل کرده است که باید از وجود جوانان استفاده شود و هم در راستای رونق تولید گام‌های بیشتری برداشته شود.

انتهای پیام
captcha