«ارتش فدای ملت» را در عمل ثابت کردیم/ اجرای ۱۵۰ برنامه عقیدتی ـ سیاسی در فارس
کد خبر: 4004701
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

«ارتش فدای ملت» را در عمل ثابت کردیم/ اجرای ۱۵۰ برنامه عقیدتی ـ سیاسی در فارس

هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش با شعار «ارتش فدای ملت» فعالیت‌های خود را به صورت گسترده ادامه می‌دهد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی این شعار را در طول دفاع مقدس و در سال‌های بعد از آن در عمل اثبات کرده است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیز رضایی، هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز، 21 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: 23 مهرماه مصادف با سالروز تأسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه در ماده 14 و 15 قانون آجا مفصل جایگاه سازمانی عقیدتی ـ ارتش مأموریت‌ها و شرح وظایف این سازمان معرفی می‌شود، افزود: سازمان عقیدتی ـ سیاسی با بصیرت و بینش سیاسی و مذهبی به دور از هرگونه دسته‌بندی حزبی فعالیت می‌کند.

رضایی با یادآوری اینکه 42 سال از سالروز تأسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش می‌گذرد، گفت: جایگاه سازمانی و شرح وظایف این سازمان روز به روز گسترش پیدا کرده و منسجم‌تر می‌شود.

هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز به همت این سازمان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و آموزشی در سطح ارتش به صورت گسترده انجام می‌شود.

وی یادآور شد: طبق نظرسنجی‌ها بحمد الهی امروز ارتش جمهوری اسلامی در اوج محبوبیت قرار داشته و با شعار «ارتش فدای ملت» فعالیت‌های خود را به صورت گسترده ادامه می‌دهد و این شعار را هم در طول دفاع مقدس و هم در سال‌های بعد از آن در عمل اثبات کرده است.

رضایی تصریح کرد: وظیفه سازمان عقیدتی ـ سیاسی در ارتش، افزایش بینش مکتبی و آموزش‌های عقیدتی و قرآنی و کارهای فرهنگی و تبلیغی و روابط عمومی است به طوری که در این زمینه هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فرماندهان در ارتش نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 150 برنامه به مناسبت ایام سالروز تأسیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و حقیقی اجرا خواهند شد.

رضایی اظهار کرد: اجرای مراسم بزرگداشت جهت کارکنان و خانواده‌های شاهد و کارکنان بازنشسته و خانواده‌های آنان، برپایی محافل انس با قرآن در سطح رده‎های مختلف، سخنرانی فرماندهان و روحانیون به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در سطح استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز، جلسه همدلی فرماندهان و مسئولان عقیدتی ـ سیاسی در یگان‌های استان فارس به میزبانی ارشد عقیدتی ـ سیاسی و هماهنگ کننده عقیدتی ـ سیاسی از جمله برنامه‌های این ایام هستند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه‌های اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، مسابقات ورزشی، ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در صدا و سیما، تبلیغات میدانی از دیگر مواردی بود که وی از آن‌ها یاد کرد.

انتهای پیام
captcha