نقش مهم روحانیون در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4004099
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

نقش مهم روحانیون در کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه روحانیون نقش مهم و تأثیرگذاری در كاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارند، گفت: همراهی این قشر با پلیس در برقراری امنیت، گام بلندی برای رهایی جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده نیروی انتظامی اقلید امروز، 19 مهر  به همراه جمعی از کارکنان این فرماندهی به مناسبت هفته ناجا با جانشین حوزه علمیه آقایان دیدار کردند.

وی در این دیدار تصریح کرد: مشارکت عمومی و خصوصاً با اقشار تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف امری جدی در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه است که طلاب و روحانیون نقش بسیار مهمی در این زمینه به عهده دارند.

صارمی ادامه داد: روحانیون به عنوان مبلغان دینی نقش اثربخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر عهده دارند.

در ادامه این دیدار حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمودی، رئیس حوزه علمیه این شهرستان با تقدیر از زحمات بی‌شائبه فرماندهی و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت، گفت: همواره با حداكثر توان حامی و پشتیبان مأموران انتظامی هستیم و مجموعه پلیس اركان حافظان نظم و امنیت در نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام
captcha