مردم با پلیس همراهی و همکاری داشته باشند
کد خبر: 4004086
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

مردم با پلیس همراهی و همکاری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به نقش ناجا در تأمین امنیت جامعه گفت: مردم باید پشتیبان نیروی انتظامی و همراهی و همکاری لازم را با این نیرو داشته باشند.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی و جمعی از کارکنان انتظامی، ضمن تبریک هفته ناجا گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که خدمات این نیرو را قدر بدانیم و هدف‌گذاری کنیم تا پلیس جمهوری اسلامی در اوج قدرتمندی، هوشمندی و امنیت‌آفرینی قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری، تصریح کرد: پلیس باید از تکنولوژی‌های هوشمند استفاده کند تا بتواند خدمات خوب و مطلوبی را به شهروندان ارائه و با هوشمندی امنیت پایدار را ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه مردم باید پشتیبان نیروی انتظامی و همراهی و همکاری لازم را با این نیرو داشته باشند، گفت: خداوند فرصت‌های زیادی را برای خدمت‌گذاری به مردم در اختیار شما کارکنان ناجا قرار داده است که باید از آن‌ها استفاده کرده و رضایت خداوند متعال را به دست آورید.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: اگر امروز شهروندان با امنیت در منازل خود حضور دارند، این مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی کارکنان ناجا است.

وی در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان ناجا در سطح استان و به ویژه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha