امنیت و سلامت، دو نعمت مجهول خداوند هستند
کد خبر: 4004084
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

امنیت و سلامت، دو نعمت مجهول خداوند هستند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت مجهول خداوند هستند، گفت: مردم در دوران شیوع ویروس کرونا قدر سلامتی را بیشتر دانستند و اگر خدایی نکرده امنیت در یک جامعه سلب شود، آن زمان همگان قدر امنیت را بیشتر خواهند دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده و معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: امنیت و سلامت دو نعمت مجهول خداوند هستند؛ مردم در دوران شیوع ویروس کرونا قدر سلامتی را بیشتر دانستند و اگر خدایی نکرده امنیت در یک جامعه سلب شود، آن زمان همگان قدر امنیت را بیشتر خواهند دانست.

وی با بیان اینکه لباس نیروی انتظامی برای مردم مقدس است، افزود: اگر چند نفر در یک مجموعه بزرگ مشکل داشته باشند، این دلیلی بر مشکل دار بودن همه اعضای آن مجموعه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر کار نیکی از ما در جامعه صورت پذیرد، اجر آن توسط خداوند متعال به ما اعطا می‌شود و همه وظیفه داریم که با اعمال و رفتار خوب خود دیگران را به سمت کارهای خوب دعوت کنیم.

آیت‌الله دستغیب ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیروی انتظامی استان و به ویژه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در راستای ارتقای نظم و امنیت در جامعه، گفت: امیدوارم خداوند متعال همه ما را نسبت به انجام وظایف خود توفیق عطا کند.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی، اقدامات و عملکرد این فرماندهی در سال جاری را ارائه داد.

انتهای پیام
captcha