تمدید مهلت ثبت‌نام چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در البرز
کد خبر: 4003891
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

تمدید مهلت ثبت‌نام چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از تمدید زمان ثبت‌نام چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

تمدید زمان ثبت‌نام جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت تا ۳۰ مهرماه خبر داد و اظهار کرد: با اعلام زمان تمدید ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان این جشنواره تا زمان یاد شده، طلاب خانم و فرزندان آن‌ها نیز به جمع شرکت‌کنندگان این جشنواره اضافه شدند.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های آموزشی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود، بر این اساس علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند تا پایان مهرماه برای حضور در این جشنواره اقدام کنند.

این مسئول درخصوص چگونگی برگزاری جشنواره، گفت: ستاد‌های برگزاری جشنواره در استان‌ها را رؤسای ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی، معاونان فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌ها و رؤسای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌ها و معاونان فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل می‌دهند که با استفاده از ظرفیت‌های استان و نیرو‌های تابعه نظارت بر جشنواره را برعهده دارند.

ملازاده تصریح کرد: طلاب خانم حوزه‌های علمیه استان می‌توانند برای ثبت‌نام در بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره با مراجعه حضوری و یا تماس با حوزه‌های علمیه خواهران در بخش‌های آموزشی جشنواره از طریق سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت(ع) به نشانی lms.telavat.com برای ثبت‌نام خود و فرزندانشان اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha