تعویض پرچم حرم آستانه شیراز با حضور نیروهای پلیس
کد خبر: 4003474
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

تعویض پرچم حرم آستانه شیراز با حضور نیروهای پلیس

در طلیعه هفته ناجا و همچنین ماه ربیع‌الاول، پرچم گنبد حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) شیراز تعویض شد.

به گزارش ایکنا از فارس، در اولین روز از هفته گرامیداشت ناجا، فرمانده انتظامی استان فارس، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی و جمعی از کارکنان امروز، 17 مهرماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) حضور یافتند و با حضور آنان پرچم این امامزاده جلیل‌القدر تعویض شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و همچنین هفته ناجا گفت: کارکنان نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی اقدامات خود را در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه احساس امنیت، از امنیت مهم‌تر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی در استان فارس با فرماندهی سردار حبیبی که از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس و نیروی انتظامی است، اقدامات و مأموریت‌های خود را به خوبی انجام می‌دهند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) تصریح کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی دلاورمردان نیروی انتظامی استان فارس در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در جامعه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.

در ادامه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: توفیق حاصل شد تا هفته ناجا را با حضور در حرم‌های مطهر و جلیل‌القدر شیراز آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته ناجا در سال جاری «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» در نظر گرفته شده است، گفت: با استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز، پلیس سعی بر آن دارد تا امنیت را به صورت مطلوب برای آحاد جامعه فراهم سازد.

انتهای پیام
captcha