۷۰ درصد دانش‌آموزان مدارس استثنایی آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کردند
کد خبر: 4002847
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

۷۰ درصد دانش‌آموزان مدارس استثنایی آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سطح استان دو هزار و ۵۵۴ دانش‌آموز مدارس استثنایی وجود دارد که تاکنون ۷۰ درصد آنها واکسن کرونا دریافت کردند.

۷۰ درصد دانش‌آموزان مدارس استثنایی آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کردندمهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله بر علیه بیماری کرونا از ۲۸ شهریور در آذربایجان غربی نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح ابتدا واکسیناسیون دانش‌آموزان استثنایی در اولویت قرار داشت، افزود: در سطح استان دو هزار و ۵۵۴ دانش‌آموز مدارس استثنایی وجود دارد که تاکنون ۷۰ درصد آنها واکسن کرونا دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع در استان ۲۹۰ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله مشمول طرح واکسیناسیون کرونا می‌شوند که از این تعداد نیز تاکنون ۴۱ درصد واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی عنوان کرد: واکسن تزریقی برای دانش‌آموزان از نوع سینوفارم بوده که مورد تائید وزارت بهداشت است و دانش‌آموزان برای دریافت این واکسن ابتدا در سامانه سلامت به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

منافی گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم برای ترغیب دانش‌آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کرونا در بستر شبکه شاد و ارسال پیامک برای اولیای دانش آموزان از طریق مدارس محل تحصیل آنان انجام شده است.

 

انتهای پیام
captcha