پیام تسلیت آیت‌الله اختری در پی درگذشت همسر امام موسی صدر
کد خبر: 4001847
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

پیام تسلیت آیت‌الله اختری در پی درگذشت همسر امام موسی صدر

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی عاشورا در پیامی درگذشت پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله محمد حسن اختری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أيتها النفس المطمئنة ارجعي الى ربك راضية مرضية و ادخلي في عبادي و ادخلي جنتي

صدق الله العلي العظيم

با نهایت اندوه و تأسف ارتحال بانوی صبور و پرهیزکار و مقاوم سرکار خانم پروین خلیلی، همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل موجب تألم شدید و اندوه فراوان شد، آن بانوی نستوه و صبور و مهربان در سال‌های دشوار و سخت و پر فراز و نشیب همواره یار و یاور و همراه امام موسی صدر و شریک مجاهدت‌ها و مبارزات فی سبیل الله و خدمت‌رسانی به مردم مستضعف لبنان به ویژه شیعیان بود.

این بانوی مقاوم و صبور پس از ناپدید‌شدن همسر بزرگوار و مجاهدش سال‌ها با متانت، بردباری و استقامت بی‌نظیر خود چشم انتظار رهایی و بازگشت آن رهبر جهادگر بود و نقش مؤثری در تداوم راه و آرمان بلند همسرش امام موسی صدر و سربلندی و اقتدار مقاومت اسلامی وموجودیت تشیع و شیعیان داشت.

درگذشت آن بانوی اندیشمند و صبور را خدمت بیت مکرم صدر به ویژه فرزندان عزیز و گرامی آن مرحومه مغفوره خلد آشیان تسلیت و تعزیت عرض نموده ‌و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقیده سعیده، غفران الهی واسعه و همجواری با حضرت زهراء و زينب کبری علیهم‌السلام مسئلت می‌نمایم.

إنا لله و إنا الیه راجعون

محمد حسن اختری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت علیهم السلام

و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی عاشورا

انتهای پیام
captcha