اعلام برنامه‌های شبکه فارس در ایام پایانی سوگواری ماه صفر
کد خبر: 4001806
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

اعلام برنامه‌های شبکه فارس در ایام پایانی سوگواری ماه صفر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، صدا و سیمای فارس برنامه‌های متعددی در بخش‎‌های، سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مهیا کرده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت ایام سوگواری پایان صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای صدا و سیمای فارس امروز، 10 مهرماه گفت: سیمای فارس ویژه برنامه «رحلت پیامبر(ص)» را از ساعت 9 سه‌شنبه، 13 مهر تا چهارشنبه 14 مهر با حضور آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز روی آنتن شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌برد.

 افزود: این برنامه زنده از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) از سیمای فارس پخش می‌شود و ارتباط های زنده با شبکه‌های ملی و استانی در دستور کار خود قرار داده است.

باغبان‌منش افزود: ویژه برنامه شبانگاهی «چلچراغ» هم از ساعت 22 تا 23 تا پایان ماه صفر متناسب با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

وی گفت: به مناسبت 30 صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) سیمای فارس روز پنج‌شنبه، 15 مهر ویژه برنامه شهادت این امام همام را ساعت 8 تا 14 از حرم مطهر شاهچراغ(ع) زنده روانه خانه بینندگان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌کند.

معاون سیمای صدا و سیمای فارس گفت: مستند «شرح بی نهایت»، «سلام بر علی پسر موسی»، «جاپای عشق» ، «مسیر عاشقی»، «حکایت گونه‌ای که تر شد»، «زیارت خورشید»، «یا ضامن آهو»، مستند «مشهد الرضا» از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

یاسر جمالی، معاون صدای صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس با ویژه برنامه «در سوگ آفتاب» به مناسبت شهادت پیامبر اعظم سه‌شنبه، 13 مهر ساعت 9 تا 11 از حرم مطهر شاهچراغ(ع) مهمان خانه‌های شنوندگان است، گفت: این برنامه زنده از رادیو فارس و رادیوهای سراسری پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «موج مهربانی» هم تا پایان ماه صفر هر روز از ساعت 18:30 تا 19:30 زنده از رادیو فارس روی آنتن می‌رود.

جمالی اظهار کرد: در برنامه‌های روزانه رادیو فارس هم به مناسبت ایام شهادت پیامبر مهربانی‌ها، سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و سلاله پاکش امام رضا(ع) به این موضوع‌ها پرداخته می‌شود.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس نیز گفت: فضای مجازی صدا و سیمای فارس با تهیه و تولید عکس نوشت، فتوکلیپ و استوری موشن، دریافت تصاویر و تولیدات مردمی از شهرستان‌ها و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن در فضای مجازی در ایام سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مخاطبان را همراهی می‌کند.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صدا و سیمای فارس نیز گفت: در بخش‌های خبری 16:45، 20:45 و 23:15 سیما و 11 و 16 رادیو فارس، پخش گزارش‌های رویدادی و تولیدی به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha