توانایی جهاددانشگاهی در اجرای طرح‌های مختلف/ منتظر تغییر سیاست‌ها نمانیم
کد خبر: 4001668
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

توانایی جهاددانشگاهی در اجرای طرح‌های مختلف/ منتظر تغییر سیاست‌ها نمانیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند در تسری دانش فنی، اصلاح سبک‌های مدیریتی، تعریف مدل‌های مالی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف به خوبی نقش ایفا کند، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند عاملیت اجرای بسیاری از طرح‌ها را به عهده بگیرد.

به گزارش ایکنا از فارس، جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 10 مهرماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد برخاسته از انقلاب و نظام و به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب می‌تواند منشأ تحولات خوبی باشد.

وی افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند در تسری دانش فنی، اصلاح سبک‌های مدیریتی، تعریف مدل‌های مالی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف به خوبی نقش ایفا کند.

قادری با بیان اینکه تلاشمان این است که از ظرفیت خیرین برای ورود به طرح‌های فناورانه استفاده شود، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند عاملیت اجرای بسیاری از طرح‌ها را به عهده بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم در کشور نه مشکل سرمایه و نه دانش فنی داریم بلکه مشکل نبود مدل‌های مالی است و امروز و پس از گذشت بیش از چهاردهه از انقلاب توجیهی وجود ندارد که برای اجرای طرح‌ها باید منتظر دولت‌ها و تغییر سیاست‌ها باشیم، لذا انتظار است جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف تیم‌های مختلفی تشکیل و ورود کند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌ها جای کار هست اما مدل نداریم که جهاددانشگاهی می‌تواند ورود کند، گفت: فضاهای مختلفی در اختیار شهرداری وجود دارد که از بخش‌های اداری آن می‌توان به عنوان یک پارک و شرکت‌های دانش بنیان استفاده کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن حمایت و کمک از مجموعه جهاددانشگاهی، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا توانمندی‌های این مجموعه را هر چه بهتر بشناسانیم.

انتهای پیام
captcha