انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی به پیروزی رسیده است
کد خبر: 4001532
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی به پیروزی رسیده است

معاون اجرایی سپاه عاشورا، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی به پیروزی رسیده است.

انقلاب اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی به پیروزی رسیده است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار کاظم قلعه، معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا، روز پنجشنبه، هشتم مهرماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اهر، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آموزه‌های دینی و قرآنی با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی به پیروزی رسیده است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام و انقلاب با هر توطئه و ترفندی از جمله ترور، تحریم، ایجاد اختلاف قومی و تجزیه طلبانه، جنگ و ... سعی در تضعیف و شکست انقلاب و نظام داشته و در اوایل پیروزی انقلاب نیز با وعده‌های دروغین به صدام یک جنگ نابرابر با همراهی استکبار جهانی علیه ملت ایران آغاز کردند.

سرهنگ قلعه، افزود: دشمنان تمام محاسبات را در این جنگ نابرابر روی پیروزی قرار داده بودند، غافل از این‌که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچنان که پشتیبان انقلاب بودند با حضور در جبهه‌های جنگ بار دیگر دشمنان را شکست دادند و توانستند در این جنگ نابرابر نیز پیروز شوند.

قلعه گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس در گرو ایستادگی مردم، شهدا و فرماندهان همیشه پیروز بود که جانانه در مقابل تمام قدرت‌های جهان ایستادند و حتی یک وجب از خاک کشور را تقدیم دشمن نکردند.

معاون اجرایی سپاه عاشورا، افزود: دوران دفاع مقدس دوران طلایی برای ملت ایران بود چرا که بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی بالاخره سازمان ملل متحد آغازگر جنگ را رژیم صدام و پیروز این جنگ را ملت ایران اعلام کرد و این در حالی بود که در برخی از نقشه‌های دشمنان، ترسیمی که از تمامیت ارضی کشورمان روی نقشه‌های منطقه داشتند بیشتر مناطق کشور ایران را جزو خاک کشورهای عربی فرض می‌کردند، ولی به برکت نظام و حضور اقشار مختلف مردم ایران در جنگ تحمیلی تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد و پیروز میدان ملت ایران اسلامی معرفی شد.

وی گفت: باوجود شکست‌های متعدد دشمنان و استکبار جهانی در مقابله با ملت ایران خصوصاً در هشت سال دفاع مقدس، با جنگ دیگری به نام جنگ نرم وارد میدان شدند که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و این در حالی است که این دشمنی‌ها تا زمانی که ملت ایران روی آموزه‌های دینی، اسلام و حول محور ولایت فقیه، رهبری و محتوای اسلامی حرکت کنند دشمن دستبردار نخواهد بود.

سرهنگ قلعه، از دیگر اقدامات دشمنان را تغییر در هویت ملی و اسلامی ملت ایران برشمرد و افزود: در جنگ نرم دشمن در سه مرحله وارد جنگ با ملت ایران شده که مرحله اول آن برنامه ریزی برای انقلاب‌های رنگی از سال ۷۸ تا ۸۸ است که دشمن با انقلاب رنگی، جنگ نرم و تهدید نرم قصد براندازی انقلاب داشتند اما با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در ۹ دی این توطئه خاتمه یافت و دشمن با شکست در این مرحله، مرحله دوم که تشدید تحریم‌ها با قصد بود آغاز کرد.

معاون فرمانده سپاه عاشورا، ادامه داد: با تشدید تحریم‌های فلج کننده سعی در تضعیف و شکست ایران اسلامی داشت که با مقاومت مردم و اقتصاد مقاومتی این توطئه نیز در حال شکست است و اکنون در ادامه این دشمنی‌ها از اهداف شوم دشمنان، از بین بردن وحدت و یکپارچگی بین مردم است که با وجود توطئه‌های دشمنان همچنان وحدت و یکپارچگی مردم حفظ و حول حفظ آرمان های انقلاب و شهدا در حال حرکت است.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران گفت: وظیفه ما در مقابله با این توطئه‌ها جهاد کبیر در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی است.

انتهای پیام
captcha