آموزش و پرورش پایه‌ریز تمدنی است
کد خبر: 4001429
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

آموزش و پرورش پایه‌ریز تمدنی است

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس، مهم‌ترین موضوع تمدنی را آموزشی دانست و گفت: ظرفیت‌های مجموعه آموزش و پرورش که پایه‌ریز تمدنی است، مغفول واقع شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی‌پور، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس امروز، 8 مهرماه در اجلاسیه استانی مدارس علمیه این استان با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع تمدنی موضوع آموزشی است، گفت: ظرفیت‌های مجموعه آموزش و پرورش که پایه‌ریز تمدنی است، مغفول واقع شده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در این رابطه افزود: مدیرکل آموزش و پرورش باید با نگاه نماینده ولی فقیه مسئولیت آموزش و پرورش را بر عهده بگیرد.

حاجی‌پور همچنین با اشاره به انتخاب مدارس نمونه سطح استان، بیان کرد: مدرسه نمونه باید بر اساس نظام ارزیابی که ابلاغ می‌شود انتخاب شود، همچنین کرامات حوزه علمیه نیز باید دیده شود.

وی در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با مدیر حوزه‌های علمیه کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از موارد این تفاهم‌نامه تأمین نیازهای دو طرف در امور مختلف بوده است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینکه قریب 25 نفر از مسئولان مدارس علمیه استان فارس از ائمه جمعه هستند، درخواست کرد تا این تفاهم‌نامه عمیق‌تر بررسی شود لذا جلسه‌ای با حضور این افراد با مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha