گرامیداشت یاد شهدا فرهنگ‌سازی برای نسل آینده است
کد خبر: 4000839
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

گرامیداشت یاد شهدا فرهنگ‌سازی برای نسل آینده است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، تکریم و گرامیداشت یاد شهدا را وظیفه‌ای بر عهده آحاد جامعه توصیف کرد و گفت: این کار موجب فرهنگ‌سازی برای نسل آینده خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 6 مهرماه در مراسم تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آنان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: گرامیداشت جایگاه شهدا و یادگاران جنگ تحمیلی نه تنها وظیفه تمامی آحاد جامعه است بلکه این موضوع عاملی برای فرهنگ‌سازی برای نسل‌های آینده خواهد شد.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌های بی‌بدیلی را رقم زد که موجب شد جهانیان از دیدن چنین رشادت‌ها و از خود گذشتگی نیروهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران انگشت حیرت بر دهان برده و مدهوش شوند.

طاهری با بیان اینکه شهدا چراغ راهی برای آینده آمد، گفت: اگر امروز کشور در جایگاهی قرار گرفته که عزت و کرامت آن در جهان پیچیده است حاصل خون شهدایی است که در این مسیر جان خود را فدای وطن کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شورای اسلامی شهر شیراز نیز این افتخار را داشته تا در تمامی ادوار میزبان رزمندگان و خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی که در شورای شهر فعالیت داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha