رئیس الحشد الشعبی: اربعین احیاگر ارزش‌های ایثار و همبستگی است
کد خبر: 4000791
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

رئیس الحشد الشعبی: اربعین احیاگر ارزش‌های ایثار و همبستگی است

رئیس سازمان الحشد الشعبی با تأکید بر موفقیت نقش نیروهای این سازمان در تأمین امنیت مراسم اربعین گفت که اجتماع میلیونی امسال اربعین مورد توجه همه جهانیان قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا به نقل از الفرات، فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که نیروهای این سازمان در تحکیم امنیت برگزاری مراسم میلیونی اربعین حسینی موفق عمل کردند.
الفیاض شب گذشته در نشستی خبری درباره زیارت امسال اربعین امام حسین(ع) گفت: این مناسبت جهانی شده است و مورد توجه همه جهانیان قرار دارد و بزرگ‌ترین اجتماع میلیونی بشر شمرده می‌شود.

رئیس سازمان الحشد الشعبی گفت: عراق میزبان توده میلیونی جمعیت زائرانی بود که از جای جای عراق یا صدها هزار نفر آنها از بیرون عراق خود را به کربلای معلی رساندند.
الفیاض گفت: همه این مراسم در شرایطی روان و با خدمات شایسته انجام شده است که ارزش‌های ایثار و همبستگی و ارزش‌های مثبتی را که مردم عراق به شدت به آنها احتیاج دارند تا بتوانند آینده خود را با ارزش‌های واقعی بنا کنند، احیا می‌کند؛ ارزش‌هایی که بر اساس ایثار و همبستگی، نه انزواست و این چیزی است که در سفر اربعین منعکس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه الحشد الشعبی با استقرار گسترده و سازماندهی شده در همه سطوح به تقویت فضای تامین امنیت زیارت میلیونی اربعین کمک کرد: فرزندان الحشد الشعبی مدافع مردم خواهند ماند.

انتهای پیام
captcha