نوای قرآن در تیپ 37 زرهی طنین‌انداز شد
کد خبر: 4000490
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

نوای قرآن در تیپ 37 زرهی طنین‌انداز شد

همزمان با ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس محفل نورانی انس با قرآن کریم در تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، محفل معنوی و روحانی انس با کلام وحی امروز، 4 مهرماه در مسجد شهدای تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.

در این مراسم نورانی که با حضور محمد علی بیرانوند، معاون تیپ و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، پس از قرائت آیات روح بخش کلام‌الله مجید توسط رضا کارگر نفر اول رشته قرائت مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب ـ رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 طی سخنانی با گرامیداشت این ایام و تسلیت اربعین حسینی گفت: به تأسی از مکتب حسینی و حماسه عاشوراست که دفاع مقدس ما شکل گرفت.

وی با تشریح پیام‌های قیام امام حسین(ع) و نهضت کربلا اظهار کرد: یکی از این پیام‌ها این بود که هیهات مناالذله و در هشت سال دفاع مقدس نیز ملت قهرمان ایران مجددا تاریخ را تکرار کردند.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی، پیوند عاطفی میان امت با اهل بیت(ع) و آشنا شدن با معارف اسلام، تقویت روحیه انقلابی و ‌مبارزه با ظلم و ستم و همچنین بیداری اسلامی را از دیگر پیام های عاشورا و قیام امام حسین(ع) برشمرد.

وی در پایان بر آشنایی و بازگو کردن ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ملت قهرمان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان کشور تاکید کرد.

یادآور می‌شود، اجرای برنامه حفظ، مداحی توسط مهران فهندژ سعدی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت و سینه‌زنی و عزاداری و اجرای مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام
captcha