زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس البرز نواخته شد
کد خبر: 3999962
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس البرز نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شعار «استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت» و «ما مقتدریم» در مدارس استان البرز نواخته شد.

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس البرز نواخته شد

به گزارش ایکنا از البرز، زنگ «مهر و مقاومت» به‌صورت نمادین در آیین متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی جدید، صبح امروز، سوم مهرماه در مدرسه خیرساز زنده‌یاد حاج حسن کرمی در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی به صدا درآمد.

امسال نیز با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا همه دانش‌آموزان البرز در برنامه‌های ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس این استان حضور ندارند و استقبال از مهر تنها با حضور تعدادی از دانش‌آموزان به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام و پخش زنده در بستر شبکه شاد است.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان و معلمان با نواخته‌ شدن زنگ سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مدارس استان راهی کلاس درس شدند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه سال تحصیلی جدید سلامتی دانش‌آموزان است، افزود: از اولیای دانش‌آموزان هم درخواست می‌کنیم مراقب فرزندانشان در این شرایط خاص کرونایی باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه نقشه راه ما در آموزش و پرورش براس سال تحصیلی جدید فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گفت: امسال معلمان البرز در دو بخش آموزش حضوری و غیرحضوری به دانش‌آموزان درس می‌دهند.

قاسمی با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید همزمان ۳۰ پروژه آموزشی خیری ـ مشارکتی در استان البرز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید، افزود با نگاه خداپسندانه خیرین و دولتمردان ۹۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان به دانش‌آموزان ایران کوچک اهدا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در اول مهرماه نیز همزمان با سراسر کشور، ۴۷ هزار و ۵۶۸ دانش‌آموز کلاس اولی استان البرز با حضور در جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها و همچنین با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی راهی کلاس‌های درس شدند.

قاسمی بیان کرد: برای دانش‌آموزان البرز در سال تحصیلی جدید ۱۳ هزار و ۱۲۲ کلاس درس در یک هزار و ۳۴۵ کد مدرسه دولتی و یک هزار و ۶۷۳ مدرسه غیر دولتی آماده شده است.

انتهای پیام
captcha