مجاهدت‌ شهدای اسلام، قلمرو دفاعی ایران را امتداد داده‌ است
کد خبر: 3999620
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
استاندار بوشهر:

مجاهدت‌ شهدای اسلام، قلمرو دفاعی ایران را امتداد داده‌ است

استاندار جدید بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به مجاهدت‌های شهدای اسلام گفت: با مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر صبح امروز اول مهر در پیامی خطاب به مردم استان بوشهر ضمن تسلیت اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبتان کرد. صدام و ارتش بعثی او برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

وی افزود: از اینکه با نفس‌های گرمتان دعایم کردید و حامی من شدید از تک‌تک شما سپاسگزارم. از همه خوبان از جمله سادات، مشایخ، خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتان حمایت کردید قدردانی می‌کنم.

محمدی‌زاده اضافه کرد: امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر با وفاق، همدلی و همکاری همه بزرگان استان تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

وی گفت: از همه خواهشمندم که بنده را از نصایح و ارائه طریق‌های خود در انجام وظایف که از سوی دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی برعهده دارم بی‌نصیب نسازید و از همه مصرانه می‌خواهم از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد، عکس و… جدا اجتناب کنید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha