جشن شکوفه‌ها در کرمان با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد
کد خبر: 3999397
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

جشن شکوفه‌ها در کرمان با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد

جشن شکوفه‌ها با حضور دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از نوآموزان و مسئولان در یکی از مدارس دخترانه شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید «جشن شکوفه‌ها» امروز 31 شهریورماه با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان کرمان، همراه با برنامه‌های شاد و متنوع با اجرای مجریان کودک سیمای مرکز کرمان در دبستان دخترانه «معرفت یک» ناحیه 2 کرمان برگزار شد.

محمود امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به نوآموزان و خانواده‌ها گفت: مدرسه که باز می‌شود به این معنی است که حال جامعه خوب است، حال بچه‌ها و خانواده‌ها خوب است.

امانی خطاب به نوآموزان گفت: گروه بسیاری از کارشناسان، سال‌ها و ماه‌ها تلاش کرده‌اند تا کتاب‌های درسی را برای شما آماده کنند. معلمان تلاش کرده‌اند تا بتوانند به خوبی به شما درس بدهند. عده‌ای در شهرها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا شهر در آرامش باشد و عده‌ای هم مدافعان سلامت هستند و برای درمان بیماران کرونایی زحمت کشیده‌اند، دانشمندان هم با تولید واکسن ما را برابر بیماری کرونا واکسینه کرده‌اند.

وی افزود: عده‌ای هم در جبهه‌ها سال‌ها قبل مجاهدت کردند تا امروز آرامش و امنیت داشته باشیم و امروز همه ما مدیونشان هستیم. از شهدای گرانقدر به طور ویژه از شهید قاسم سلیمانی فرزند دیار کریمان یاد می‌کنم.

مراسم جشن شکوفه‌ها در دبستان معرفت یک ناحیه دو کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha