بیانات رهبری تبیین‌کننده راه مداحان است
کد خبر: 3999376
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

بیانات رهبری تبیین‌کننده راه مداحان است

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان را نقشه راه ذاکرین برشمرد و گفت: بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب و تبیین‌کننده راه مداحان است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) امروز، 31 شهریورماه در دیدار با اعضای کانون مداحان شیراز، فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار مداحان را نقشه راه و چراغ هدایت ذاکرین برشمرد و گفت: بیانات معظم‌لَه، فصل‌الخطاب و تبیین‌کننده راه مداحان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی دفتر کانون مداحان شیراز در حرم مطهر، خواستار افزایش فعالیت‌های کانون و حضور پر رنگ‌تر مداحان در مراسم‌های این بارگاه منور و گسترش همکاری‌های مشترک فی ما بین شد.

کلانتری با تأکید بر شناسایی و بهره‌مندی از مداحان جوان شیراز در مراسم‌های حرم مطهر، رویکرد تمرکززدایی و استفاده از چهره‌های جدید در عرصه ستایشگری اهل بیت(ع) را از سیاست‌های آستان مقدس برشمرد و افزود: کانون مداحان شیراز به عنوان متولی این امر در این زمینه فعال‌تر و کوشاتر باشد.

سعید خائف‌پناه، رئیس کانون مداحان شیراز نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد یکسال اخیر این کانون، حمایت آستان مقدس از ذاکرین شهر شیراز را از جمله مطالبات جامعه مداحی شیراز برشمرد و گفت: با توجه به پتانسیل بالا و ظرفیت بسیار غنی مداحان شیراز، این کانون آمادگی تعامل حداکثری جهت حضور ذاکرین اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) را داراست.

انتهای پیام
captcha