تدارک بازاریان شیراز برای هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3999226
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲

تدارک بازاریان شیراز برای هفته دفاع مقدس

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای ۴۳ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس توسط اصناف و بازاریان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، حمید مرزبان، فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز شامگاه سه‌شنبه، 30 شهریورماه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۴۳ عنوان برنامه توسط اصناف و بازاریان شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی‌توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی‌تفاوت باشد و وجود ۱۱ هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه‌های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیةالله(عج) شیراز با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه تجلی وحدت و انسجام اقشار مختلف و همراهی همه اصناف برای انجام تکلیف الهی و وفاداری به اسلام عزیز و پاسداری از انقلاب و کشور بود، گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای کار نظام و انقلاب و دفاع مقدس بوده و هستند.

مرزبان با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوران سخت جنگ هشت ساله پیشاپیش دیگر اقشار حضور عملی و سازنده داشتند، اظهار کرد: امروزه نیز با قرار دادن تجارب بزرگان، فرهنگ ایثار درمیان کسبه جوان بازار نسل به نسل در حال انتقال است.

وی از تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی خدماتی، برپایی میز خدمت ویژه اصناف در بازارها و مجتمع‌های تجاری، اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری دوره‎‌های سواد رسانه و بازاریابی نوین به صورت مجازی، برگزاری پرده خانه شهدا در بازارها، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای  سرود پاتوقی در مجتمع های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مرزبان در پایان اضافه کرد: قرار است با همکاری خیرین در روز اربعین ۱۵ هزار پرس غذای گرم به صورت متمرکز طبخ شود، لذا خیرانی که تمایل دارند در این کار خیر شرکت کنند، می ‌وانند نذورات خود را به شماره کارت 6273817010156440 به نام موکب حضرت سیدالشهدا(ع) واریز کنند.

انتهای پیام
captcha