رویکرد دولت و ملت، مقاومت برای تبدیل سختی‌ها به آسانی است
کد خبر: 3999177
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

رویکرد دولت و ملت، مقاومت برای تبدیل سختی‌ها به آسانی است

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با بیان اینکه چفیه‌ای که به دوش رهبر ماست می‌گوید هنوز مسیر مبارزه و مقاومت ادامه دارد، گفت: امروز سختی‌های مبارزه را حس می‌کنیم اما رویکرد دولت و ملت برای اینکه با مقاومت این سختی‌ها را تبدیل به آسانی شود، است.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 30 شهریورماه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد، با اشاره به آیه 4 سوره صف «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيَانٌ مَرْصُوصٌ؛ در حقيقت ‏خدا دوست دارد كسانى را كه در راه او صف در صف چنانكه گويى بنايى ريخته شده از سرب‏اند جهاد مى كنند»، گفت: در رأس بنیان مرصوص مجاهدت و مقاومت اسلامی امام راحل قرار داشت که هرچه از اسلام‌خواهی و علاقه به دین و دیانت داریم، مدیون مجاهدت آن بزرگمرد است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدایی که در راستای آرمان بلند امام به میدان آمده و جان خودشان را بذل کردند تا پرچم اسلام برافراشته شود، افزود: امروز هم با ادامه دهنده راه امام و فرمانده تمام جبهه مقاومت اسلامی یعنی آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنیم تا راه خود را در این کفرستان بزرگی که جبهه استکبار درست کرده است به رهبری و راهنمایی این بزرگمرد پیدا کرده و بپیماییم.

آیت‌الله دژکام، پیام شهیدان را پیام بشارت و ایستادگی در راه خدا توصیف کرد و گفت: پیام شهدا این است که اگر کسی در راه خداوند ایستادگی کند، هیچ غم و اندوهی برای او نخواهد بود و این همان وعده خداوند در قرآن کریم است.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: اگر شهدای کاری کردند و افتخار آفریدند، عالم آخرت را برای خودشان تضمین کردند و امروز هم ما در عرصه امتحان هستیم و باید مسیر آنان را ادامه دهیم تا در روز قیامت در پیشگاهشان شرمنده نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید همواره آیه 4 سوره صف را برای خود یادآوری کنیم، گفت: همه ما بدهکار شهدا هستیم زیرا آنان خالصانه برای حفظ ارزش‌های اسلامی و زنده نگه داشتن اسلام در این قرن تلاش کردند و توقعشان هم از ما این بوده که چنین مسیری را ادامه دهیم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه چفیه‌ای که به دوش رهبر ماست می‌گوید هنوز مسیر مبارزه و مقاومت ادامه دارد، گفت: اگر این پیام را که پیام شهیدان و فرماندهی و جهت‌گیری رهبر معظم است، نگیریم و ادامه ندهیم از دیگران و نسل بعدی چه توقعی داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز سختی‌های مبارزه را حس می‌کنیم اما رویکرد دولت و ملت برای اینکه با مقاومت این سختی‌ها را تبدیل به آسانی شود، می‌باشد و باید محکم پای این حرف بایستیم و نگران نباشیم که چه پیش می‌آید.

انتهای پیام
captcha