توزیع 4 هزار بسته معیشتی طی هفته دفاع مقدس در شیراز
کد خبر: 3999160
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

توزیع 4 هزار بسته معیشتی طی هفته دفاع مقدس در شیراز

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه طی هفته دفاع مقدس بیش از 400 برنامه به همت این ناحیه از سپاه در منطقه شمال غرب شیراز برگزار خواهد شد، توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد بهادر علی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته در منطقه شمال غرب شیراز پرداخت و گفت: بیش از 400 برنامه طی هفته دفاع مقدس به همت این ناحیه از سپاه در سطح شیراز اجرا خواهد شد که از این تعداد 80 برنامه شاخص خواهند بود.

وی، توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر را میان نیازمندان، برپایی مراسم لاله‌های آسمانی، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و غیره را از جمله این برنامه‎‌ها اعلام کرد.

علی‌پور با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های این هفته تجلیل از مدافعان سلامت خواهد بود، گفت: با توجه به نقش محوری و مهم مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا بنا داریم تا دیداری با مدافعان سلامت بیمارستان شهید فقیهی شیراز داشته و از آنان قدردانی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز همچنین دیدار با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز، برپایی ایستگاه سلامت در موکب‌های سطح شهر، خدمات‌رسانی به همشهریان، نذر خون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شبی با شهدا، یادواره شهدای خان زنیان به صورت مشترک با حوزه دانش‌آموزی، برپایی موکب‌هایی در ایام اربعین حسینی، زنگ مقاومت، نشست‌های بصیرتی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

وی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ورودی تونل کوهسار مهدی خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها بازسازی عملیات لشکر عملیاتی فجر در سوریه را در این هفته انجام خواهیم داد.

علی‌پور، تداوم خدمت‌رسانی در مرکز واکسیناسیون ثارالله(ع) شیراز را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: همچنین در این هفته یکسری خدمات در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی ارائه خواهیم داد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ساخت سرویس‌های بهداشتی، ساخت یا مرمت منازل محروم، مساجد و مدارس از خدماتی است که این گروه‌ها در مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha