بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3999072
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ضرورت تداوم راه شهدا تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت این ایام صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته دفاع مقدس یادآور 8 سال حماسه، مقاومت و ایثار ملت شریف ایران در مقابل دنیای کفر و الحاد و استکبار است. آن سال‌ها که با وجود همه سختی‌ها و تنگ‌دستی‌ها و تحریم‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی، در کارنامه ایران اسلامی چون ماه می‌درخشد، این پایداری مردان و زنان از جان گذشته بود که قدرت سلاح ایمان را در مقابل دشمنان و ابرقدرتان تا بن دندان مسلح نشان داد و عزم راسخ جوانان همین مرز و بوم بود که همراه با روحیه پولادین و اراده عاشورایی‌شان، همه معادلات و محاسبات نظامی و استراتژیک و بین‌المللی خوش خیالان بدخواه انقلاب و اسلام عزیز را بر هم زد.

جنگ تحمیلی غرب و دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا و با بازیگری رژیم بعث عراق که با خیال خام تسخیر ایران اسلامی و فروپاشی نظام مقدس و نوپای جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود با عنایات حضرت بقیةالله الاعظم(ارواحنا فداه)، فرامین حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با سرپنجه ایمان و خلوص ملت ایران و با توکل بر اسوه عزت، ظلم ناپذیری و فداکاری حضرت سید الشهدا(ع) که در آستانه اربعین با شکوهش قرار داریم، از تهدیدی مخرب به فرصتی استثنایی و بی‌بدیل مبدل شد و آن خون‌های ریخته شده انقلاب اسلامی و کشور ایران اسلامی را برای همیشه روزگار بیمه کرد.

استان پهناور فارس با تقدیم خالصانه بیش از 15000 شهید بزرگوار از زن و مرد و پیر و جوان در آن جنگ نابرابر، برگی از شهامت و ایثار را در دفتر اذهان رقم زد که خود مدال زرینی بر سینه این استان ولایت‌مدار و شهیدپرور است تا آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در وصف آن می‌فرمایند: «در سرتاسر دوران جنگ تحمیلی بچه‌های استان فارس...؛ وجودشان اثرگذار و نمایان بود».

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یادآوری آن روزهای سخت و پرافتخار، به روح امام راحل و شهدای راه حقیقت درود می‌فرستد و یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی می‌دارد و از خانواده‌های صبور شهدای انقلاب و دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی و خانواده‌های گرامی ایشان تجلیل می‌نماید».

انتهای پیام
captcha