«خاکریز خاطره» و «تاریخ شفاهی جنگ» میهمان هر شب مخاطبان رادیو فارس
کد خبر: 3999069
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

«خاکریز خاطره» و «تاریخ شفاهی جنگ» میهمان هر شب مخاطبان رادیو فارس

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه رادیویی «خاکریز خاطره» و «تاریخ شفاهی جنگ» به صورت روزانه از رادیو فارس پخش خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه رادیویی «خاکریز خاطره» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطرات رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس، هر شب به مدت 8 دقیقه و قبل از خبر ساعت 21 میهمان خانه‌های شنونده‌های رادیو فارس است.

این برنامه رادیویی تک بخشی است و گزارشگر به سراغ ایثارگران، جانبازان و آزادگان استان فارس در دوران دفاع مقدس می‌رود و آنان خاطرات خود و همرزمانشان از هشت سال دوران ایثار و شهادت را روایت می‌کنند.

همچنین برنامه رادیویی «تاریخ شفاهی جنگ» به مناسبت هفته دفاع مقدس هر شب از رادیو فارس پخش می‌شود. این برنامه با دعوت از فرماندهان و رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس درخصوص رشادت و ایثارگری‌ها رزمندگان اسلام با محوریت نقش یگان‌های استان فارس در سال‌های جهاد و حماسه به گفت‌وگو می‌پردازد.

کلام امام و رهبری در خصوص دفاع مقدس، وله‌ها و سرودهای ویژه این ایام از دیگر بخش‌های برنامه «تاریخ شفاهی جنگ» است. این برنامه از 31 شهریور هر شب ساعت 23 به مدت 40 دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha