کمپین تحریم شرکت پوما برای حمایت از فلسطین در انگلیس + عکس
کد خبر: 3998886
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

کمپین تحریم شرکت پوما برای حمایت از فلسطین در انگلیس + عکس

جمعی از مردم انگلیس در اعتراض به همکاری شرکت تولید لباس ورزشی «پوما» با فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در مقابل دفتر این شرکت تجمع کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شهاب نیوز، ده‌ها تن از فعالان در بسیاری از کشورهای جهان در کمپین گسترده‌ای برای تحریم شرکت پوشاک ورزشی پوما (Puma) شرکت کردند. آنها خواستار قطع حمایت مالی پوما از اتحادیه فوتبال اسرائیل شدند. 

کاربران حامی فلسطین در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از فلسطین کلیپ‌های ویدئویی از تظاهرات را در محکومیت حمایت شرکت پوما از فدراسیون اسرائیل در تعدادی از کشورهای اروپایی منتشر کردند.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات پرچم فلسطین و بنرهایی را برای تحریم این شرکت برافراشتند و پوما را به عنوان شرکت حامی دولت آپارتاید توصیف کردند.

یکی از کلیپ‌ها لحظه هجوم شرکت‌کنندگان در تظاهرات در شهر منچستر بریتانیا به مقر این شرکت را نشان می‌داد. کمپین فلسطینی‌ها برای تحریم دانشگاهی و فرهنگی اسرائیل همچنین یک کلیپ ویدئویی از تعدادی از ورزشکاران فلسطینی و دیگر کشورها برای تحریم شرکت پوما به دلیل حمایت آن از اتحادیه فوتبال اسرائیل و حمایت از سیاست آپارتاید علیه فلسطینی‌ها منتشر کرد.

ادامه کمپین تحریم شرکت پوما در حمایت از فلسطین در انگلیس + عکس

ادامه کمپین تحریم شرکت پوما در حمایت از فلسطین در انگلیس + عکسادامه کمپین تحریم شرکت پوما در حمایت از فلسطین در انگلیس + عکسادامه کمپین تحریم شرکت پوما در حمایت از فلسطین در انگلیس + عکس

انتهای پیام
captcha