مسابقه کتابخوانی «آیینه تمام‌نما» در دانشگاه‌های فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3998309
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

مسابقه کتابخوانی «آیینه تمام‌نما» در دانشگاه‌های فارس برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «آیینه تمام‌نما» با موضوع درس گفتارهای مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام‌جمعه فقید شیراز در سطح دانشگاهیان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، مسابقه کتابخوانی «آیینه تمام‌نما» درس گفتارهای مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، امام‌جمعه فقید شیراز با همکاری مشترک بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت‌الله حائری شیرازی، نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فرهنگیان و پیام‌نور استان فارس، مدیریت حوزه علمیه فارس و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در سطح دانشگاه‌های این استان برگزار خواهد شد.

این مسابقه در 2 بخش کتاب خوانی شامل آزمون تستی و مهم‌ترین برداشت از کتاب و تولید محتوا شامل تولید کتاب صوتی، پادکست و اینفو گرافیک برگزار خواهد شد. برای سه نفر اول بخش کتابخوانی و سه نفر اول بخش تولید محتوا جوایز نقدی در هر دانشگاه در نظر گرفته شده است.

فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی از 20 شهریور تا 30 مهرماه 1400 به مدت یک‌ماه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه به سایت haerishirazi.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین برای تهیه کتاب با 30 درصد تخفیف نیز می‌توانند با شماره 09360323766 تماس حاصل کنند یا از طریق نشانی @hekmat_books در پیام‌رسان ایتا و بله اقدام کنند.

یادآور می‌شود، در کتاب «آیینه تمام‌نما» مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی که در هفت فصل با محوریت عاشورا ارائه شده، مباحثی نظیر بینش و بصیرت حسینی، درس‌های عاشورا، عوامل واقعه عاشورا، پیامدهای واقعه عاشورا، در سوگ سیدالشهدا(ع)، زیارت امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی در پرتو عاشورا عنوان شده است.

انتهای پیام
captcha