مهدی کرامتی، قاری منتخب هشتمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن شد
کد خبر: 3997985
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

مهدی کرامتی، قاری منتخب هشتمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن شد

تلاوت مهدی کرامتی در هشتمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم از نظر کارشناسان این جلسه با کسب حد نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب هفتمین جلسه ارتقاء معرفی شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شورای عالی قرآن، هشتمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ١٩:٣٠ به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه که با دبیری مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان همراه بود، احمد ابوالقاسمی و کریم دولتی از استادان و داوران بین‌المللی به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

مهدی کرامتی از تهران به صورت حضوری، سیدرضا نجیبی از فارس و مهدی کرمی از لرستان با پخش تلاوت تصویری، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۳۰ تا ۳۶ سوره فصلت را از حفظ تلاوت کردند. 

ارسالی/فوری/مهدی کرامتی  قاری منتخب هشتمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم شد

براساس این گزارش، تلاوت مهدی کرامتی از نظر کارشناسان این جلسه با کسب حد نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب هفتمین جلسه ارتقا معرفی شد.

در بخش دیگری از این جلسه، قسمت هشتم برنامه تصویری «آموزش تکیه‌های صوتی کلمات قرآن» با تدریس مهدی حسنی، حافظ کل قرآن و مؤلف کتاب میزان القرائه پخش شد. 

پایان بخش این جلسه، قرائت دعای ختم قرآن توسط یوسف ایزدی از قاریان ممتاز گیلانی بود.

ارسالی/فوری/مهدی کرامتی  قاری منتخب هشتمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم شد

یادآوری می‌شود؛ سیزدهمین دوره جلسات ارتقای شورای عالی قرآن، روزهای چهارشنبه به صورت یک هفته در میان، دو ساعت پیش از اذان مغرب برگزار می‌شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگزاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha