چهارمین یادواره شهدای زن در کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 3997852
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶

چهارمین یادواره شهدای زن در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از برگزاری یادواره شهدای زن با محوریت زنان ایثارگر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 24 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری یادواره شهدای زن این شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) وهئیت رزمندگان اسلام شهرستان با محوریت ترویج سبک زندگی شهدای زن و ایثارگر برای زنان جامعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این یادواره با هدف تقویت بنیه دینی و انقلابی، گسترش فضایل اخلاقی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با حضور خانواده‌های معزز شهدای زن و ایثارگر، مدیران و مسئولان شهرستانی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: برنامه یادواره شهدای زن کازرون برنامه‌های مختفی پیش‌بینی شده است که علاوه بر سخنرانی و مداحی، روایتگری همسر شهید مدافع حرم شهید محمد مسرور را نیز به همراه خواهد داشت.

توکل بیان کرد: یادواره 18 شهیده زن و7 بانوی ایثارگر شهرستان کازرون  ساعت 20:30 روز پنج‌شنبه، 25 شهریورماه در محوطه باز کنار مرقد مطهر شهدای گمنام خیابان قدمگاه شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا از صدر اسلام تاکنون به‌ویژه 18 شهیده شهرستان کازرون از عموم مردم خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha