نذر آب امدادگران فارس در منطقه محروم سیریک هرمزگان آغاز شد
کد خبر: 3997845
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

نذر آب امدادگران فارس در منطقه محروم سیریک هرمزگان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از بهره‌برداری از فاز اول برنامه «نذر آب ۴» این جمعیت در شهرستان سیریک استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس امروز، 24 شهریورماه گفت: فاز اول برنامه «نذر آب ۴» این جمعیت در دهستان بیابان شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان  امروز به بهره‌برداری می‌رسد و با اصلاح شبکه داخلی به طول ۱۰ کیلومتر، ۴ روستا در مدت زمان کمتری همسنج با پیش از این برنامه از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در فاز اول برنامه نذر آب ۴، روستاهای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت در دهستان بیابان شهرستان سیریک واقع در استان هرمزگان، جامعه هدف طرح آب رسانی بودند، اظهار کرد: با تأمین ۱۰ هزار متر لوله ۷۵ و ۱۱۰ پلی اتیلن و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین داوطلب حقیقی و حقوقی استان‌های فارس و بوشهر، فاز نخست برنامه نذر آب ۴ در استان هرمزگان به پایان رسید.

درویشی اظهار کرد: مراسم بهره‌برداری از فاز نخست این طرح  با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد جمعیت‌های فارس، بوشهر و هرمزگان و سایر مقامات استانی و بومی به صورت نمادین در مسجد جامعه روستای خرگوشی دهستان بیابان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha