حضور نداجا در آب‌های بین‌المللی، نویدبخش بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: 3997839
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

حضور نداجا در آب‌های بین‌المللی، نویدبخش بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی را نویدبخش نابودی دشمنان اسلام، عزّت مسلمانان و بازآفرینی تمدن نوین اسلامی دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش استان فارس، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس امروز، 24 شهریورماه با همراهی حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس به منظور تشریح ماموریت ناوگروه ۷۵ نداجا و تحویل کتابچه «اقتدار دریایی» با آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در این دیدار با تقدیر از تک‌تک افرادی که در اجرای ماموریت‌ ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی سهم داشتند، گفت: مسلماً حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی که در جلوی چشم صهیونیست‌ها و نظام سلطه صورت گرفت نویدبخش نابودی دشمنان اسلام، عزّت مسلمانان و بازآفرینی تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: ما باید روزگاری را بیاد بیاوریم که آمریکایی‌ها در کشورمان مثل اربابان میدان‌داری می‌کردند، اما امروز در حال فرار از منطقه غرب آسیا هستند و به این باور رسیده‌اند که باید ما را با فرهنگ و دین خودمان به رسمیت بشناسند.

آیت‌الله دژکام تأکید کرد: خوب است که ارتش با فراغت از وظایف ذاتی خود به کمک تولید بیاید و موجب تحقق شعار سال شود تا با افزایش تولید بتوانیم تورم را مهار کرده و در جنگ اقتصادی که بر ما تحمیل شده پیروز شویم که نظیر این کار در سایر کشورهای موفق نیز انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: آینده ایران به گونه‌ای باشد که تمام کشورهای اسلامی به برکت حضور مقتدرانه ارتش در آب‌های آزاد دنیا احساس آرامش، امنیت و توانمندی در تعامل با سایر تمدن‌های بشری داشته باشند و هر روز بهتر از دیروز قدرت، عظمت، تمدن و فرهنگ خودشان را تبلیغ و ترویج کنند.

انتهای پیام
captcha