برگزاری شایسته آزمون‌های الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 3997813
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
حسین خنیفر بیان کرد:

برگزاری شایسته آزمون‌های الکترونیکی در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان، در جریان بازدید از فرآیند برگزاری آزمون‌های الکترونیکی مهارت آموزی در مرکز هوشمندسازی دانشگاه گفت: برگزاری شایسته آزمون‌های الکترونیکی، دستیابی به اهداف عالی دانشگاه را تسریع می‌بخشد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، رئیس این دانشگاه با حضور در محل مرکز هوشمندسازی دانشگاه، از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون‌های الکترونیکی مهارت آموزی قرار گرفت.
 
خنیفر، ضمن گفت و گو با مدیران و کارشناسان مرکز هوشمندسازی و قدردانی از فرآیند شکل گرفته در راستای ارائه خدمات نوین به شرکت کنندگان در آزمون‌های دانشگاه، برگزاری شایسته آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان را تسریع کننده دستیابی به اهداف عالی دانشگاه دانست و گفت: ویروس کرونا در کشور همه ابعاد زندگی بشر از جمله آموزش را تحت‌الشعاع خود قرار داد.
 
وی، تلاش و کوشش مستمر مسئولان، کارشناسان و پشتیبانان مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان را در راستای برگزاری مباحث آموزشی و آزمون‌های آنلاین ستودنی خواند و با تاکید بر تداوم موفقیت‌ها در بستر فضای مجازی خاطر نشان کرد: با تامین و مهیا شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون‌ها و کلاس‌های مجازی دانشگاه، شاهد کم‌ترین ضریب خطای ممکن در این خصوص خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: هر چند برگزاری آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان رضایت حداکثری مهارت آموزان و همچنین دانشجو معلمان را به دنبال داشته است، اما به طور حتم با توجه به فاصله داشتن با ایده آل‌های مد نظر انتظار می‌رود با بهره‌گیری از نظرها و پیشنهادهای کارشناسی شده گام‌های بلند و رو به جلو داشته باشیم.
 
در ادامه، آصف، سرپرست مرکز هوشمندسازی دانشگاه، با اشاره به آزمون های برگزار شده دانشگاه طی چند ماه گذشته، آزمون مهارت آموزان سری اول و دوم، آزمون پودمان‌های اول و دوم همراه با بسته فرهنگی، آزمون‌های جبرانی برگزار شده و همچنین برگزاری آزمون جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش را برای جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر از جمله فعالیت‌های مهم مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در بستر فضای مجازی برشمرد.
 
وی، در پایان برگزاری پودمان‌های یک و دو و بسته فرهنگی مهارت آموزان گروه سوم و جا مانده‌های ورودی سال 1398 را از دیگر فعالیت‌های این مرکز در فضای مجازی ذکر کرد و گفت: به منظور اجرای موفق آزمون‌های دانشگاه، همه همکاران فعال در مرکز هوشمندسازی ستاد و صف به طور شبانه‌روزی پاسخگوی مهارت آموزان و دانشجو معلمان به منظور مرتفع نمودن مشکلات احتمالی هستند.
انتهای پیام
captcha