بازی رایانه‌ای «مختار» عرضه بین‌المللی می‌شود/ رونمایی از بازی «سردار سلیمانی» در هفته بسیج
کد خبر: 3997457
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
در مراسم رونمایی از بازی مختار مطرح شد؛

بازی رایانه‌ای «مختار» عرضه بین‌المللی می‌شود/ رونمایی از بازی «سردار سلیمانی» در هفته بسیج

مراسم رونمایی از بازی مختار(فصل قیام) امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار و مطرح شد: عرضه بین‌المللی بازی مختار به زودی آغاز خواهد شد.

عرضه بین المللی بازی مختار؛ به زودی/ فعالیت بیش از ۳۲ میلیون ایرانی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای/ رونمایی از بازی سردار سلیمانی در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم رونمایی از بازی مختار (فصل قیام) امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، عماد رحمانی، کارگردان بازی مختار(فصل قیام)، مهدی جعفری جوزانی، مدیرعامل مؤسسه منادیان در سازمان بسیج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج با بیان این مطلب که بازی فاخر رایانه‌ای مختار بخشی از سه گانه سفیر عشق است، گفت: امروز از آخرین فصل این بازی با نام قیام رونمایی خواهد شد.

معین افزود: طی چند سال گذشته از نقش‌آفرینی مؤثر بسیج در حوزه دینی و خدمات اجتماعی مانند سلامت مردم و مقابله با کرونا بسیار شنیدیم. ریشه این بروز و ظهور‌ها از نگاه راهبردی و مقاومتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به این سازمان مردم نهاد نشئت گرفته شده است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در ادامه به بیان اولویت‌های بسیج در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروز بسیج به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد در دنیا شناخته می‌شود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی این سازمان سبب می‌شود تا دشوارترین اقدامات را در مدت زمان محدود به نحو احسن انجام دهد لذا در حوزه فضای مجازی هم به تبعیت از همین راهبرد تمام تمرکز بسیج استفاده از ظرفیت‌های مردمی بوده است.

معین ادامه داد: امروزه بیش از ۳۲ میلیون ایرانی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای مشغول هستند، به همین جهت از سوی سازمان بسیج برنامه‌ریزی ویژه‌ای اتفاق افتاد تا در مدت زمان کوتاه سهم قابل قبولی در حوزه تولیدات فضای مجازی به خصوص بازی‌های رایانه‌ای داشته باشیم.

به زودی عرضه بین‌المللی بازی مختار آغاز خواهد شد

عماد رحمانی، کارگردان بازی مختار (فصل قیام) به عنوان سخنران دیگر این مراسم اظهار کرد: بعد از طرح ایده سفیر عشق و تلاش برای تولید یک سه گانه، تمام تمرکز روی پروژه مختار قرار گرفت.

رحمانی تأکید کرد: تمام نگاه مجموعه بازی مختار به بهبود مسائل فنی معطوف شد و در حوزه محتوایی با اضافه کردن لوکیشن شهر مقدس مکه به بازی، توانستیم در راستای بهبود بازی گام مؤثری برداریم. به امید خدا عرضه بین‌المللی بازی مختار به زودی آغاز خواهد شد.
 
عرضه بین المللی بازی مختار؛ به زودی/ فعالیت بیش از ۳۲ میلیون ایرانی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای/ رونمایی از بازی سردار سلیمانی در هفته بسیج

کارگردان بازی مختار (فصل قیام) در ادامه به بیان طرح ایده اولیه این بازی پرداخت و گفت: زمانی که اولین بار ایده بازی مختار را نزد آقای جعفری جوزانی به عنوان تهیه‌کننده اعلام کردم ایشان گفتند حتی اگر لازم باشد خودروی شخصی خود را خواهم فروخت تا این بازی منتشر شود چرا که همگی معتقد بودیم عنایت امام حسین(ع) در این مسیر همراه ما تا پایان کار خواهد بود و همین اتفاق هم افتاد.

رونمایی از بازی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج

در پایان این مراسم نیز سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ملت بزرگ ایران دارای سرگذشت افتخارآمیزی است که مهمترین جلوه این سرگذشت، عمق فرهنگ و هنر تعالی‌بخش این ملت افتخارآفرین است. تلاش بیگانگان به ویژه نظام سلطه بر این است که این جلوه‌های بزرگ ملت را کوچک بشمارند یا در نزد بخشی از مردم که ممکن است از این ظرفیت‌ها آگاهی کمتری داشته باشند سخیف جلوه دهند.

سردار سلیمانی در ادامه به بیان ظرفیت‌های مناسب انقلاب اسلامی و تاریخ تشیع برای ساخت محتوای مجازی و حقیقی پرداخت و اظهار کرد: در تاریخ تشیع هزاران موضوع داریم که می‌تواند مورد استفاده هنرمندان قرار گیرد و نباید به ساخته‌های فاخر فعلی اکتفا کنیم و باید تمام تأکید و تمرکزمان بر روی احیای ارزش‌های اسلامی و دینی و انقلابی معطوف شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حتماً یکی از رسالت‌های بسیج این است که مسیر و موانع پیش رو را به خوبی بشناسد و برای حمایت از جوانان خلاق انقلابی تمام پشتیبانی‌های خود را به میدان بیاورد. روحیه جهادی و جهش در پیشرفت باید ملاک عمل جوانان نوآور و خلاق قرار گیرد و ما هم هدایت و حمایت می‌کنیم و از ظرفیت‌های خود به هر میزان که لازم باشد در اختیار این جوانان قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج از بازی سردار سلیمانی رونمایی خواهد شد، گفت: ما نباید به تعداد محدودی از آثار فاخر اکتفا کنیم بلکه باید با همین نگاه تعداد تولیدات را افزایش دهیم. در هفته بسیج از بازی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز رونمایی خواهیم کرد.

سردار سلیمانی در ادامه به ضرورت توجه به خواسته‌ها و علایق جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از نیاز‌های جوانان و نوجوانان پر کردن اوقات فراغت است، ما در بعد نشاط و تفریحات سالم محور‌های متعددی داریم که یکی از آن‌ها بازی رایانه‌ای همچون مختار است.

وی در پایان به فتنه‌افکنی‌های بیگانگان در کشور اشاره‌ای کرد و گفت: بنگاه‌های دروغ پراکنی اصحاب سلطه مانند شبکه بی‌بی‌سی در سال صد‌ها میلیون دلار هزینه می‌کنند تا اکاذیب را در جامعه ما منعکس کنند لذا کمک به جوانان برای ساخت تولیدات فاخر یکی از مسیر‌ها برای پاسخگویی به تفرقه افکنی‌های دشمن علیه ایران است. به عنوان سازمان بسیج مستضعفین، پاسدار ارزش‌های والای ملت انقلابی ایران هستیم و به امید خدا تمام مقدورات بسیج در خدمت مجموعه‌های جوان و نوآور کشور قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
captcha