ضرورت توجه به نظرات اصحاب مسجد در نقشه راه مسائل فرهنگی
کد خبر: 3996701
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

ضرورت توجه به نظرات اصحاب مسجد در نقشه راه مسائل فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه نگاه به شهرداری باید به نگاه راهبردی تبدیل شود تا حرکت‌های خوب فرهنگی شکل گیرد، گفت: اگر قرار است نقشه راهی شکل گیرد، باید نظرات اصحاب مسجد در این نقشه راه مورد توجه باشد.

به گزارش ایکنا از فارس، علی‌اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، امروز، 20 شهریورماه در جلسه با کانون‌های منتخب مساجد شیراز، گفت: مسجد پایگاه اصلی و مهم‌ترین پایگاه انقلابی هر محله است و برای الگوسازی مسجد در خدمت اصحاب مساجد خواهیم بود. 

وی افزود: برنامه مسجد‌محوری از قبل وجود داشت که گام اول برای شنیدن مسائل و گام دوم مطالب را به‌صورت طرح مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مبنای مسائل از دل مجموعه‌های فرهنگی و مساجد احصا شود.

سلطانی همچنین تأکید کرد: نگاه به شهرداری باید به نگاه راهبردی تبدیل شود تا حرکت‌های خوب فرهنگی شکل بگیرد و اگر قرار است نقشه راهی شکل بگیرد، باید نظرات اصحاب مسجد در این نقشه راه مورد توجه باشد.

محمدتقی تذروی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه کار کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد از 10 فرهنگ‌سرا بیشتر است، چراکه آنان با عشق و علاقه به مسجد کار می‌کنند، تأکید کرد: مسجد محور محله است و اگر مسجدمحوری شکل گیرد، بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی افزود:  11 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد شیراز در 11 منطقه شهری به‌عنوان محور مشخص شوند تا کار تقسیم و با برنامه‌ریزی کارها به سایر کانون‌های منطقه اجرا شود.

یادآور می‌شود، در این جلسه مدیران کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شیراز به بیان مسائل و مشکلات پیش روی و ارائه راهکارها پرداختند.

انتهای پیام
captcha