مرکز واکسیناسیون شهدای مدافع حرم در بجنورد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3996555
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

مرکز واکسیناسیون شهدای مدافع حرم در بجنورد افتتاح می‌شود

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از افتتاح مرکز واکسیناسیون شهدای مدافع حرم در گلستان شهر بجنورد خبر داد.

مرکز واکسیناسیون شهدای مدافع حرم در بجنورد افتتاح می‌شودسرهنگ محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه چهارمین مرکز واکسیناسیون کوید19 در بجنورد افتتاح می‌شود، اظهار کرد: 20 شهریور ماه، مرکز تزریق واکسن شهدای مدافع حرم با استفاده از سازه‌های بادی و بهداری رزمی در گلستان شهر بجنورد به بهره برداری می‌رسد.

روحانی گفت: این مرکز واکسیناسیون شیفت صبح از ساعت هشت الی 13 با دو جایگاه تزریق واکسن به عموم مردم خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای تجهیزات داخلی این مرکز 50 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: در این مرکز واکسن ایرانی برکت و خارجی سینوفارم تزریق می‌شود.

روحانی ادامه داد: این مرکز ظرفیت تزریق 200 دوز واکسن به صورت روزانه را دارد و طی فازهای بعدی و در صورت افزایش مراجعه کنندگان برای دریافت واکسن، می‌توان جایگاه تزریق واکسن را تا پنج کابین افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به این مرکز براساس ثبت نام در سامانه تزریق واکسن وزارت بهداشت تأیید می‌شوند، گفت: فعالیت رسمی این مرکز واکسیناسیون از امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و مهمانی کشوری آغاز می‌شود.

گفتنی است هم اکنون سه مرکز تزریق تجمیعی واکسن شامل مرکز ایثار واقع در خیابان شهرک شاهد، مرکز شهدای فرهنگی واقع در خیابان علیدخت و مرکز دانشگاه آزاد واقع در خیابان دانشجو در بجنورد فعال است و با افتتاح مرکز تزریق واکسن شهدای مدافع حرم، تعداد مراکز تزریق واکسن در بجنورد به چهار مرکز می‌رسد.

 

انتهای پیام
captcha