اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن اوقاف استان تهران
کد خبر: 3995396
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن اوقاف استان تهران

اعضای هیئت داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران اعلام شد که بر اساس آن 22 نفر در دو گروه بانوان و آقایان، این مسابقات را داوری می‌کنند.

به گزارش ایکنا، اسامی 22 نفر از اعضای هیئت داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

بر همین اساس در بخش بانوان فاطمه‌سادات حسینی‌فر و نجمه شبانی‌قهرودی در بخش حسن حفظ، حوریه عقبایی و هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا، زهرا بهاری و نجات صحاف در بخش صوت، سمانه کوچکی و مریم منصوریان‌فر در بخش لحن و مرضیه دیانی و اعظم الماسی نیز در بخش تجوید به داوری می‌پردازند.

همچنین در بخش آقایان نیز امیر آقایی و معتز آقایی در بخش حسن حفظ، حسین اخوان‌اقدم و احمد زرنگار در بخش وقف و ابتدا، محمدحسین سعیدیان و امین پویا در بخش صوت، احمد ابوالقاسمی و علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن و عباس امام‌جمعه و محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید در ترکیب هیئت داوران حضور دارند.

ریاست هیئت داوران در بخش بانوان، فرشته نافذکلام و در بخش آقایان نیز کریم دولتی بر عهده دارد. همچنین اجرای مسابقات در بخش آقایان را مهدی صفری و بخش بانوان نیز برعهده فهیمه ایزدی است.

یادآور می‌شود چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از سه‌شنبه، 16 شهریورماه به صورت حضوری و با حضور 200 شرکت‌کننده در بخش بانوان و آقایان آغاز می‌شود و تا 22 همین ماه ادامه دارد.

با توجه به شرایط کرونایی کشور این مسابقات بدون هیچگونه مراسم افتتاحیه و اختتامیه در مجتمع بصیرت واقع در منطقه حکیمیه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha