مرحله استانی مسابقات قرآن در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3994225
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
با حضور قره‌شیخ‌لو؛

مرحله استانی مسابقات قرآن در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، ۱۴ و ۱۵ شهریورماه با حضور مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف در آمل برگزار می‌شود.

بمسابقات استانی قرآن کریم در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم روزهای 14 و 15 شهریورماه به میزبانی امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات برای بانوان یکشنبه، 14 شهریورماه و برای آقایان دوشنبه، 15 شهریورماه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: مجتمع بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل یکی از مجهزترین مجتمع‌های قرآنی شمال کشور به‌شمار می‌رود که چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در آن برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگانی که در مسابقات منطقه‌ای امتیازات لازم را کسب کرده مجاز به شرکت در مرحله استانی شدند که برای رسیدن به مرحله کشوری با هم رقابت می‌کنند.

وی از حضور مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور شهروندان مازندرانی خواهد بود و تنها متسابقین می‌توانند با رعایت توصیه‌های بهداشتی در آن شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha