یاری‌رسان تولیت حرم شاهچراغ(ع) برای توسعه خدمات باشیم
کد خبر: 3993721
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
آیت‌الله دژکام:

یاری‌رسان تولیت حرم شاهچراغ(ع) برای توسعه خدمات باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بار تولیت حرم شاهچراغ(ع) سنگین است، تأکید کرد: همه باید در کمک به تولیت جدید حرم برای انجام خدمت بهتر پیشگام باشیم.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 7 شهریورماه در مراسم معارفه تولیت جدید آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به اهمیت حضور حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز افزود: وجود خانه عمو امام زمان(عج) در شیراز باعث شده که شهر ما عنوان حرم سوم اهل بیت(ع) را پیدا کند و این توفیق الهی است.

وی مضجع شریف امامزادگان را مایه ارتباط با عالم معنویت توصیف کرد و افزود: مسلماً وظایف بسیار زیادی برای شیعیان و ارادتمندان به حضرت شاهچراغ(ع) تعریف می‌شود.

آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه بار تولیت حرم سنگین است، تأکید کرد: همه باید در کمک تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع) برای انجام خدمت بهتر پیشگام باشیم.  

امام‌جمعه شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌هایی که طی یک سال خیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان سرپرست تولیت انجام داده است، گفت: به واسطه محدودیت‌های بیماری کرونا مدیریت و تولیت این آستان مقدس دچار تحولاتی شد و مقام معظم رهبری به واسطه خطر کرونا وظیفه مدیریت حرم را موقتاً به من سپردند. در طی این مدت تلاش شد که بتوانیم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را اداره کنیم تا فردی به صورت دائمی مسئولیت را بپذیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم افتخار خدمت به حرم شریف احمدبن موسی(ع) را مسئولان بیشتر درک کنند، تصریح کرد: امید است بتوانیم با استفاده از تجارب آستان‌های مقدس دیگر کشور، به گونه‌ای مسائل را سامان بدهیم که همان‌گونه که شیراز همیشه در بین شهرهای جهان شهری ویژه بوده است، باز هم به برکت نورانیت حرم مطهر جایگاه خود را حفظ کند.

انتهای پیام
captcha