طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) احیا شود
کد خبر: 3993477
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) احیا شود

در بخشی از پیام تبریک رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) خطاب به تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع) بر ضرورت احیای طرح توسعه 57 هکتاری حرم شاهچراغ(ع) تأکید شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ ابراهیم کلانتری دامت افاضاته

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن مـوسی‌الکاظم علیهماالسلام تبریک و تهنیت عـرض نموده و توفیقاتتان را در اجرای منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از محضـر باریتعالی مسئلت می‌نمایم.

امید است انشاءالله در سایه وحدت آستان‌های مقدس این دو امامزاده لازم‌التکریم و همراهی وازرتخانه‌های راه و شهرسازی و میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شورای اسلامی و شهرداری شیراز طرح توسعه حرم‌های مطهر معروف به 57 هکتاری که متأسفانه در دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم و شورای پنجم شهر شیراز به فراموشی سپرده شد، مجدداً اجرائی و موانع طرح برطرف و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر محور قرار گرفتن حرم‌های مطهر در کلیه امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی عملی گردد.

انتهای پیام
captcha