شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند
کد خبر: 3993433
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت تمام ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

ارسالی امروز ا تمام شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، پنجم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت تمام ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به رنگبندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت مبنی بر قرمز شدن تمامی شهرهای آذربایجان‌غربی و کاهش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب افزایش ابتلا به کرونای دلتا و دو رقمی شدن آمار فوتی‌ها شده است. وضعیت نامناسب ظرفیت پذیرش بیمار در برخی از مراکز درمانی از آحاد مردم استان درخواست می شود نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها، محدودیت‌ها اهتمام جدی داشته باشند. براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن یادآوری مسئولیت نظارتی دستگاه‌های متولی بویژه فرمانداران برای اجرای دقیق محدودیت‌های ابلاغی اعمال شده و بیش از پیش بر آن نظارت شود.

مصطفوی تصریح کرد: تسریع در واکسیناسیون از طریق تشویق گروه‌های اعلامی و الزام به استفاده از ماسک و تأکید ویژه به عموم مردم برای رعایت کامل محدودیت‌های موجود انتظار می‌رود این هشدار جدی ستاد استانی مقابله با کرونا مورد توجه مردم و متولیان امر قرار گرفته تا بیش از این شاهد تلفات انسانی بیشتر و اجرای محدودیت‌های شدیدتر نباشیم.

وی بیان کرد: از تلاش کادر درمان و پرستاری، همراهی اصناف و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا قدر دانی کرده و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات به‌ویژه دورهمی‌ها تأکید می‌شود.

انتهای پیام
captcha