«مسافران ملکوت» از «خط مقدم» آمدند
کد خبر: 3993027
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

«مسافران ملکوت» از «خط مقدم» آمدند

کتاب «مسافران ملکوت» مجموعه مقاله‌هایی درباره مدافعان حرم به اهتمام احد کریمخانی است که به همت انتشارات خط مقدم منتشر شده است.

«مسافران ملکوت» راهی بازار نشر شدندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات خط مقدم؛ این کتاب دربردارنده هشت مقاله درباره شهدای مدافع حرم است. دیپلماسی جهادی با تأکید بر عملکرد سپهبد سلیمانی در عرصه سیاست خارجی، گفتمان مکتب سلیمانی و سبک زندگی معنوی شهدای مدافع حرم، الگویی برای رستگاری انسان معاصر برخی از عناوین این مقالات است.

همچنین عناوین دیگر مقالات شامل نقش شهید سلیمانی در تقویت محور مقاومت، آثار رشادت‌های شهدای مدافع حرم بر امنیت ملی رژیم صهیونیستی، راهنمای مبارزه با تکفیر در بررسی سیره حضرت امیر (ع)، جایگاه شهدای مقاومت در زمینه‌سازی تمدن اسلامی و بسط سبک زندگی سیاسی_ اجتماعی مدافعان حرم در جامعه است.

در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم حجت‌الاسلام علی شیرازی می‌خوانیم: «یکی از معجزات انقلاب اسلامی آمادگی جوان‌های عزیز و شجاع ما برای مقابله و مواجهه با دشمنان عنود و تروریست‌های خبیث در دفاع از حرم و حریم اولیای الهی و اهل‌بیت عصمت و طهارت در سوریه و عراق بود. آنان با پوست و گوشت خود جنگ را حس نکردند؛ اما با فهم و بصیرت سیاسی بالا و شناخت دشمن بدتر از صهیونیست‌ها و دریافت عمق خطر و وسعت آن و با غیرت و تعصب دفاع از حرم و با گذشتن از دنیا و شوق شهادت وصف‌ناپذیر راهی جبهه نبرد با تکفیری‌های نوکر استکبار شدند. عمق این فهم و تحلیل درستِ قضایا معجزه انقلاب اسلامی بود».

مسافران ملکوت با اهتمام احمد کریمخانی، در شمارگان هزار نسخه و به قیمت ۴۴ هزار تومان برای نخستین بار به همت انتشارات خط مقدم منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha