انتشار پادکست زندگینامه آیت‌الله تسخیری در قزاقستان
کد خبر: 3990646
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

انتشار پادکست زندگینامه آیت‌الله تسخیری در قزاقستان

رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله تسخیری، پادکست زندگینامه این عالم فقید را به زبان قزاقی منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این پادکست در خصوص زندگینامه آیت‌الله تسخیری از برجسته‌ترین چهره‌های علمی و فرهنگی جهان اسلام است که در آستانه نخستین سالگرد وی (28 مردادماه) منتشر شده است.

وی از چهره‌های برجسته‌ای بود که همواره برای ترویج تشیع و ایجاد وحدت و همبستگی میان مسلمانان تلاش کرد و خدمات ارزنده‌ وی به اسلام قابل توجه است.

در این پادکست، زندگی مرحوم تسخیری از بدو تولد تبیین و به تلاش‌های ایشان در ایجاد وحدت میان مسلمانان و زحماتی که ایشان در طول سال‌های حیات خود متحمل شد، اشاره شده است.

پادکست مذکور در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و وکا منتشر شده است و علاقه‌مندان برای دریافت آن می‌توانند به نشانی‌‎های اینترنتی https://youtu.be/ALTTBz0-sA4، https://www.instagram.com/tv/CSgNqrSCCAm/?utm_source=ig_web_copy_link، https://fb.watch/7lN_EyetAc/ و https://vk.com/iran_culture_ns?w=wall-186114317_133 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha