۳۰ مجلس تعزیه در دورود اجرا می‌شود
کد خبر: 3990172
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
محرم امسال؛

۳۰ مجلس تعزیه در دورود اجرا می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود در تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه دهه محرم از اجرای ۳۰ مجلس تعزیه در نقاط مختلف شهرستان دورود در صورت تغییر رنگ بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

پنجشنبه ارسال شود////  ۳۰ مجلس تعزیه در دورود اجرا می‌شودعلی‌محمد زیدوندی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود به‌مناسبت ایام محرم، گفت: از برنامه‌های ویژه محرم می‌توان به برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم به‌صورت پخش زنده با حضور قاری بین‌المللی قاسم رضیعی، همایش شعر عاشورایی «ما ملت امام حسینیم» با حضور شاعران سراسر لرستان، برگزاری همایش خوشنویسی با حضور اساتید خوشنویس شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز اشاره کرد.

وی برگزاری مسابقه عکس با تلفن همراه با عنوان «کودک و محرم»، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع عاشورا و برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی را از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود در دهه اول محرم در این شهرستان برشمرد.

زیدوندی از اجرای ۳۰ مجلس تعزیه در نقاط مختلف شهرستان دورود با حضور  گروه‌های تعزیه از شهرستان‌های دورود، ازنا و اراک در صورت تغییر رنگ بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمندان در محل مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود برپا شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 30 اثر در قالب و اندازه‌های گوناگون با موضوع محرم و قیام عاشورای حسینی(ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: نمایشگاه مذکور تا پایان ماه محرم برای بازدید دایر است و مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha