روحیه مشورت را در شوراها تقویت کنیم
کد خبر: 3988639
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

روحیه مشورت را در شوراها تقویت کنیم

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه با مشورت، خدواند افراد را به بهترین کارها هدایت می‌کند، خواستار تقویت روحیه مشورت به عنوان یک اولویت مهم شورای ششم شیراز شد.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 14 مردادماه در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر شیراز با یادآوری آموزه‌های اسلام در خصوص مشورت دادن افراد با یکدیگر گفت: با مشورت، خدواند افراد را به بهترین کارها هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: مشورت کردن روحیه می‌خواهد و گاهی ممکن است یک نفر عضو شورا باشد اما تک روی کند و این با مشورت هماهنگ نیست.

آیت‌الله دژکام مشورت این است که انسان صحبت‌های مختلف را بدون هیچ غرض و پیش داوری بشنود و بهترین را انتخاب کند، خواستار تقویت روحیه مشورت به عنوان یک اولویت مهم شورای ششم شیراز شد.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با یادآوری این نکته که شیراز سرچشمه فرهنگ، حلم و صبر است و مردم با این مسائل آشنا هستند، گفت: امید است این جهت را شورای ششم مدنظر قرار دهد و با یک نگاه مشورتی برای شهر تصمیم گرفته بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از شورای جدید شهر شیراز خواست تا نگاه مشورتی فرهنگی را با ایشان داشته باشند تا بتوان بسیاری از مسائل و مشکلات را از این طریق حل کرد.

امام جمعه شیراز در پایان ابراز امیدواری کرد: شورای جدید شهر شیراز توفیقات خوبی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی کسب کند و مردم ما از تلاش آنها خشنود باشند.

انتهای پیام
captcha