حریق در تنگ هایقر فیروزآباد / 3 نفر جان باختند
کد خبر: 3988478
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

حریق در تنگ هایقر فیروزآباد / 3 نفر جان باختند

آتش‌سوزی در ارتفاعات تنگ هایقر فیروزآباد استان فارس از روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه آغاز شده است که تاکنون 3 نفر بر اثر این آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند.‌

به گزارش ایکنا از فارس، آتش‌سوزی در ارتفاعات تنگ هایقر فیروزآباد استان فارس، از روز دوشنبه، 11 مردادماه آغاز شده است و در این زمینه نیروهای امدادی و مردمی بسیج شده‌اند اما متأسفانه تاکنون 5 نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌ یا مصدوم شده‌اند.

محمدجواد مرادیان، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 13 مردادماه گفت: در حادثه آتش‌سوزی تنگ هایقر فیروزآباد سه تن جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی سد هایقر واقع در شهرستان فیروزآباد استان فارس، نیروهای امدادی به همراه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به‌رغم سخت گذر بودن منطقه، به محل موردنظر اعزام شدند.

مرادیان افزود: این منطقه به دلایل نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده و به علت وزش باد، آتش شعله‌ور و سطح وسیعی از ارتفاعات و مراتع را در برگرفت. متأسفانه «ناصر بهزادی»، «حامد بهزادی» و «رضا بهزادی» در این حادثه دچار سوختگی و در سر صحنه جان باختند.

وی با اشاره به مسمومیت یک نفر دیگر از این حادثه و اعزام آن به بیمارستان فیروزآباد، ادامه داد: در این حادثه ناگوار «جهانبخش بهزادی» نیز با سوختگی ۵۴ درصد از ناحیه کمر و هر دو دست، دچار مصدومیت شده و به سرعت توسط تکنسین‌‌های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمؤمنین(ع) شیراز منتقل و بستری شد.

مرادیان ضمن ابراز همدردی، این ضایعه جانگداز را به خانواده جان‌باختگان، فعالان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی تسلیت گفت و از درگاه ایزدمنان برای آنان، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، 7 تیم عملیاتی از شب گذشته از شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، قیر و کارزین و فراشبند به منطقه اعزام شدند و بالگرد جمعیت هلال احمر فارس نیز در منطقه حادثه حضور دارد.

انتهای پیام
captcha