خدمتی صادقانه به مردم فارس ارائه دادیم
کد خبر: 3988058
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

خدمتی صادقانه به مردم فارس ارائه دادیم

استاندار فارس با اشاره به آخرین روز کاری دولت دوازدهم گفت: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک همکاران و همت ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی و استان فارس ارائه کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری، عنایت‌الله رحیمی، استانداری فارس امروز، 11 مردادماه در آخرین جلسه شورای اداری استان که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با ریاست جمهوری و هیئت وزیران برگزار شد، گفت: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک همکاران و همت ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی و استان فارس ارائه کنیم.

وی با اشاره به سخنان خود در نخستین روزی که تصدی مدیریت استان را به دست گرفت، افزود: از مهم‌ترین سیاست‌ها و اصول کار من از ابتدا این بود که برای مردم، با مردم و همراه مردم کارها را به سرانجام برسانیم و امروز عرض می‌کنیم این سیاست پاسخی درخور داشت.

رحیمی ادامه داد: استان فارس در سایه آرامش با اتحاد همدلی و برادری مثال‌زدنی که در طول چند دهه گذشته کم‌نظیر بوده است، حرکت رو به توسعه در استان اتفاق افتاد.

استاندار فارس تصریح کرد: سیاست کلی دولت سلامت، معیشت و امنیت بوده که بی تردید تلاش‌هایی انجام شده است و در این راستا مورد داوری و قضاوت مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هر تغییری باید به سمت تبدیل به احسن شدن برای کشور و ملت و همه ذینفعان پیش برود، گفت: یقین داریم کارهای خوبی توسط مدیران به عنوان رسالت و وظایف اداری در استان انجام شده و می‌دانیم که کارهای بهتری نیز باید صورت گیرد تا بتوانیم استانی پیشرفته و مردمی در رفاه و آسایش داشته باشیم.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مجریان قانون بوده و هستند و خواهند بود، افزود: سیاست‌های دولت و نظام بر مبنای قوانین بودجه‌های سنواتی، برنامه‌های پنج‌ساله، قوانین مصوب و سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور حاضر و رئیس جمهور منتخب  تبیین شده و خواهد شد.

رحیمی، شفافیت، سلامت و پاسخگویی را از مباحث محوری مدنظر دولت یازدهم و دوازدهم و دولت منتخب دانست و گفت: این موضوعات محوری باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس، سیاست اصلی دوران مدیریت او دوری از حاشیه‌ها و دعواهای بی‌حاصل جناحی و سیاسی بوده و مسیری که در مدیریت استان در پیش گرفته انسجام، اتحاد، هماهنگی، برادری و احترام متقابل و تلاش شبانه‌روزی بوده است.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت خود تبدیل واژه من به ما را سیاست کلی قرار داده است، گفت: در این مسیر همه مدیران استانی تلاش و همراهی کرده‌اند.

رحیمی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تأمین، فرمانداران، پیمانکاران و همه کسانی که کمک کردند رسالت و وظایف دولت در استان پهناور فارس محقق شود سپاسگزاری کرد و ادامه داد: قطعاً نیاز است که کارهای انجام شده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی مکتوب و شفاهی برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا بدانند در این ایام سخت چه کارهای بزرگی توسط شما مدیران و مسئولان اجرایی با حمایت‌هایی که هیئت دولت و سیاست‌های درست و حمایت‌های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه در دوران مدیریت او بیشترین همراهی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان وجود داشته است، گفت: این انسجام با هدف رفع مشکلات مردم توسط نهادهای حاکمیتی و قوای مختلف در استان صورت گرفت.

وی ضمن تقدیر ویژه از حمایت‌ها و همراهی‌های آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان یادآور شد: دستگاه قضا، نهادهای نظارتی، نیروی نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه همه و همه در گرفتاری‌ها مشکلات همراهی و همکاری کردند که کمال تقدیر و تشکر را از همه عزیزان دارم.

رحیمی در پایان به مدیران استانی توصیه کرد: به گونه‌ای رفتار و تلاش کنند که تغییر و تحول در دولت با آمادگی کامل و برنامه‌های برخط و مشخص انجام شود.

انتهای پیام
captcha