انصراف رزمی‌کار لبنانی از مواجهه با ورزشکار اسرائیلی
کد خبر: 3987633
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

انصراف رزمی‌کار لبنانی از مواجهه با ورزشکار اسرائیلی

عبدالله منیاتو، مبارز لبنانی و محمد الغربی، مربی وی پس از آنکه قرعه مبارزه در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی به نام آن‌ها درآمد، از ادامه حضور در مسابقات جهانی هنر‌های رزمی ترکیبی «ام ام ای» در بلغارستان انصراف دادند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، عبدالله منیاتو، مبارز لبنانی و محمد الغربی، مربی وی، پس از آنکه قرعه مبارزه در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی به نام آن‌ها درآمد، از ادامه حضور در مسابقات جهانی هنرهای رزمی ترکیبی «ام ام ای» در بلغارستان انصراف دادند.

عبدالله منیاتو بلافاصله پس از مشخص شدن این قرعه انصراف خود را از ادامه مسابقات اعلام کرد و تصریح کرد به دلیل به رسمیت نشناختن اسرائیل، در این مبارزه شرکت نخواهد کرد، چرا که چنین حضوری را به معنای عادی‌سازی روابط با این اشغالگران می‌داند.

محمد الغربی مربی وی نیز در حساب فیس‌بوک خود اعلام کرد که متأسفانه قرعه نخستین حریف عبدالله منیاتو در دور اول به نام یک ورزشکار اسرائیلی افتاده است و افزوده است که البته ما در این مسابقه حاضر نخواهیم شد، چرا که حضور در این مبارزه به معنای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است که فرزندان ما را می‌کشد و سرزمین ما را غصب کرده است. وی تأکید کرده است که این تصمیم تردیدناپذیر است.

در روزهای اخیر فتحی نورین، جودوکار الجزایری و محمد عبدالرسول، جودوکار سودانی در مسابقات جودوی المپیک توکیو از مواجهه با حریف اسرائیلی خودداری کردند که این اقدام با استقبال شدید افکار عمومی در کشورهای متبوع آن‌ها و دیگر کشورهای عربی مواجه شد.

انتهای پیام
captcha